RE:Kernel 2.6.4

Respecte als 4Mb a mi em sembla excessiu carregar un 133Mhz amb un
kernel tan gran. Amb ordinadors vells el millor és només tenir compilat
allò estrictament necessari per tal d'alleugerir la càrrega. Per tant
crec que amb 1,6Mb n'hauries de tenir prou i de sobres, més que res
perquè no crec que un ordinador així estigui farcit de dispositius.

Pel que fa a l'error de compilació, a mi em passà el mateix amb SID per
no tenir un paquet, no em facis dir quin perquè no me n'enrecordo.