Re: Dependencies i KDE

Miquel Guillamet wrote:

> Hola a tothom, ja fa uns dies vaig fer com de custom un apt-get upgrade per actualitzar principalment el nou kde 3.2.1. Fins aqui tot bé, el problema es que diu que li falten unes dependencies o no se ke...He intentat tot, apt-get -f install , apt-get upgrade......i clar ara no puc instalar cap paquet perque me surt l'error de les dependencies...

[..]

> Alguna idea?¿?

Pots provar un parell de coses:

- la primera es modificar el fitxer /etc/apt/preferences de forma que t'agafi els paquets per exemple de testing en comptes d'estable i així potser arregles les inconsistències. Edita'l més o menys així:

Package: *
Pin: release a=stable
Pin-Priority: 500

Package: *
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 600

Package: *
Pin: release a=unstable
Pin-Priority: 70

D'aquesta forma el que aconsegueixes és que et descarregui els paquets amb el nombre major, en aquest cas els de testing. Si així no ho solucines, baixate'ls de unstable. Un cop ho tinguis tot arreglat, dóna més prioritat a stable (si així es com ho tenies).

- la segona solució que et proposo es baixarte'ls a mà. És a dir, buscant els paquets un per un a http://packages.debian.org i tel's baixes. Un cop instal·lats ja no tindràs problemes perquè ja els tindràs tots a la màquina.

Espero que ho solucionis.

--
Albert Solana - also known as Txena -

--