Re: Opcions fstab

També es pot configurar de manera que hi pugui accedir tot un grup.
T'hauria de quedar alguna cosa semblant a:
/dev/hda1        /win             vfat        auto,gid=6,umask=027   1   0
On gid=6 està associat a un grup (ho pots trobar a /etc/group) i umask et
permet establir els permisos per user/group/others de manera inversa a com
ho faries normalment. En l'exemple que t'he posat:
0 -> user (root) amb tots els permisos
2 -> group (disk amb gid=6) permisos r-x
7 -> others sense permisos

 - Carles Pagès -

--

"Crazy, but that's how it goes