Emulació scsi

Bones,

Tinc un problema amb la Debian Sarge recent instal·lada des d'un cd
netinst. No aconsegueixo configurar el dvd i la gravadora correctament.
El lilo està configurat per emular la CD-RW scsi però amb la
configuració original me la continuava detectant com una unitat ide
(/dev/hdc).

Fent un lsmod veig que el modul ide-scsi ja està carregat,
juntament amb ide-cd i ide-detect entre altres. Em podrieu dir per a què
s'utilitzen aquests dos? És que són els únics que m'apareixen si miro el
fitxer /etc/modules. Des d'on es carreguen la resta de moduls (ide-scsi,
tarja de so i xarxa, ...)?

Per fer una prova he tret el modul ide-cd (l'ide-detect es carrega
encara que jo l'hagi tret amb el modconf) tot i que ja no m'apareix cap
dels dos a /etc/modules i ara quan engego em detecta les dues unitats
com si fossin scsi, assignant la CD-RW a /dev/sr0 fins /dev/sr6 i el dvd
a /dev/sr7 fins /dev/sr13.

Algú em pot explicar en què m'equivoco o què està mal configurat? En el
mateix ordinador tinc una Slack configurada de la mateixa manera (dvd
ide i CD-RW amb emulació scsi) i tot funciona sense problemes.

Moltes gràcies.

 - Carles -

--

"Crazy, but that's how it goes