De: jotm@metropoliglobal.com [mailto:jotm@metropoliglobal.com]
Enviado el: lunes, 08 de marzo de 2004 8:21
Para: debian-user-catalan@lists.debian.org
Asunto: imap vs pop-smtp

hola a tots/es,
estic decidit a posar un servidor de correu però no sé quin posar-ne
em diuen que imap és més segur per temes d'encriptació i que permet webmail
pop-smtp és més senzill de configurar
el que voldria és poder crear tants comptes com necessiti i que la gent
pugui
consultar el correu des d'arreu tant si volen amb webmail com si volen amb
el
seu gestor de correu particular
gràcies per tot i fins aviat!