debian per novell i linex...

Hola,

Estic fent les primeres passes amb el debian i estic meravellat, bàsicament per la dselect i, en general, pel sistema bestial que té el debian d'actualitzar-se progressivament i actualitzar el fotimer de paquets que pots tenir al sistema (no conec cap altre SO/distro que ho faci).

Estic intentant convèncer amics i coneguts que provin Debian, però una de les pegues que li veig és l'anglès. Hi ha molt documentació, el dselect, etc. que estan en anglès... Com que em sona que linuex és una distro basada en debian, volia saber si en aquesta distro es millora el tema del castellà... Ja posat voldria saber si linex és una mena de "flavour" de debian o és una distro amb dinàmica pròpia... Hi ha moltes diferències?

Fins ara!

Joan