Re: posar 5 altaveus amb creative 5.1 sota soundlbaster live

On Sat, Mar 06, 2004 at 11:24:10AM +0100, David A. wrote:
> desblokejar la sortida d'altaveus? amb alsamxes he provat de apujar el
> volum de tot.. i lo maxim que he pogut fer ha sigut regular el volum
> d'akjests 2 altaveus que sí que em van :(

Hi ha alguns "canals" que per defecte estan apagats (a la línia
Item posa Off); s'activen amb la tecla M. Jo només tinc 2 altaveus
així que no t'ho puc dir, però em sembla que manipulant les
opcions "3D control", "Surround", o coses així hauria de funcionar.
--
ernest