Re: Actualització del kernel...

hola joan,
jo ahir vaig acabar d'instal·lar-me el 2.4.19 partint també d'un 2.2 de la
instal·lació original
et recomano que et miris

http://articles.linmagau.org/modules.php?
op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=158

allà s'explica tot molt bé i és fàcil. la única cosa és que has de tenir en
compte els mòduls que has de carregar [sobretot sel·lecciona els de les targetes
de xarxa!]

com no tinc ni idea de res més, espero que la resta de la gent et pugui ajudar
millor

http://webmail.mf.tc