posar 5 altaveus amb creative 5.1 sota soundlbaster live

Hola,
tinc una soundblaster live amb uns altaveus creative 5.1 d'akells, amb 5 altaveus i 1 subuffe. Sota linux 2 altaveus i el subuffer sempre m'han nat.. però els 3 restants no sé com fer-los funcionar. He provant posant-me alsa pro amb alsa naven 2 tb, pudé es que nno ho he sapigut configurar bé.. però vaja amb oss tp m'anaven els 5. S'ha de configurar d'alguna manera especial o s'ha de fer algo? hi ha algú que li funcionin tots 5? com s'ho ha fet?

Moltes gràcies a tots :)

David

P.S: uso el kernel 2.4.19 i el 2.6.13, amb ambdós casos em pasava el que anteriorment he esmentat.

Protege tu correo del spam y los virus con MSN 8. Prueba gratis dos meses MSN 8. http://join.msn.com/?pgmarket=es-es&XAPID=199&DI=1055