Re: lmule

Hola,

Això fa pinta de problema amb les llibreries.
Deus haver actualitzat una llibreria de la qual depenia el lmule.
Sento no poder ser més concret ja que no uso el lmule...
Intenta actualitzar-lo o tornar a instal·lar la versió antiga de la llibreria. Per saber quines llibreries poden ser les que t'afecten mira les dependències del paquet
#apt-cache show lmule o bé mira a què està enllaçat el binari
#ldd /ruta_absoluta_a/lmule