Re: nat i iptables

hola de nou,
gràcies pau per la teva ajuda
he detectat que es poden baixar per apt-get els paquets i com he dit
anteriorment, hi ha una pàgina on s'explica què s'ha de fer [http://articles.
linmagau.org/modules.php?
op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=158]

tinc el nucli 2.2.20-idepci
m'he baixa el 4.2.19 i anava a seguir les intruccions de la pàgina web aquesta.
cal alguna recomanació d'extrema alerta abans de seguir els passos? he copiat la
poca informació que tenia al /home i alguns arxius de configuració. què matxaca
una recompilació de kernel?

gràcies per tot i fins aviat

esteve serra

pd. per cert, crec que el pau no ha enviat el seu correu de resposta a la llista
i per això us l'adjunto aquí

http://webmail.mf.tc