Re: lmule

Hola,

JA sé que és una animalada, una brutalitat, o com ho volgueu anomenar..
Però prova d'executar l'lmule com root.

A mi durant una temporada també acabava amb segfault, i per casualitat vaig descobrir que amb root no petava.

Ara ja torna a anar bé, mai ho he entès. Crec que tenen molt a veure les wxwindows.

Salutacions