passar-se a KDE 3.2

Hola a tots,

he vist a Badopi un tutorial per passar-se a KDE 3.2 mitjançant apt-get, que jo pensava que s'actualitzaria sol pero no, diu que primer he de borrar el kde que tinc i instal·lar el nou. Jo em pregunto. És molt xungo? el que s'ha de fer no, són quatre comandes, però dona problemes, se'm pot esconyar el kde? més endavant s'actualitzarà amb els dist-upgrade? Totes les aplicacions gràfiques que tinc ara em funcionaran igual, no? el GDM em apt-listbugs em diu que té un bug (no deixa posar res al cap "contrassenya") pero en el tutorial diu que s'ha d'instal·lar la nova versió. La versió pel KDE 3.2 té aquest bug? si deixo el kdm a hold (per tant, no el toco) em funcionarà (amb el KDE 3.2)?

un munt de preguntes, ho sento, però em fa una mica d por cargar-me el sistema gràfic

--
Guillem Barba
Linux Registered User #339350