Re: configuració gdm

Un consell: Mira't l'arxiu /etc/X11/XF86Config-4. Hi trobaràs unes
seccions "InputDevice" referents al teclat i al ratolí. Normalment hi ha
2 seccions diferents pels ratolins: una per ratolins sèrie amb connector
PS/2 i una altra per ratolins USB.

Probablement tens posat el paràmetre "CorePointer" al ratolí que no és,
i no indiques que envïi els "CoreEvents" (Option "SendCoreEvents"
"true"). Total, que les X no arrenquen per no trobar el ratolí.

A veure: potser no ho he explicat massa clarament: Esborra totes les
seccions de definició de ratolí que no usis, i a la que quedi li
afegeixes la línia:

Option "CorePointer" "true"

Salves i intentes arrencar les X de nou, a veure què tal.

També crec que es poden arrencar les X sense ratolí, però ara no recordo
com es fa.

Orestes