bugs en descargues i dist-upgrade

Hola a tots,

ja fa un parell de dies (em sembla que més però no ho puc assegurar) que quan faig dist-upgrade em surten bugs a kdm i konqueror i em pregunta si els vull instal·lar igualment, com que els errors son fotuts (el kdm no et deixa posar res a la password) li dic que no, pero no m'actualitza la resta.

com puc actualitzar la resta sense haver d'instal·lar-los manualment (bueno, fent apt-get install blablabla, que n'hi ha un munt!)

quan arreglaran aquests bugs? (vaja, pq son gravets)

fins aviat!

--
Guillem Barba
Linux Registered User #339350