Re: Instal·lació d'un programa de la sarge en una woody...

joan wrote:

Avui m'he estat esbarallant amb el dselect i ja he actualitzat la meva woody... Ara, però voldria provar d'instal·lar-me l'openoffice, però he vist que només està per la sarge. Em pènso que es pot fer, però no sé si hi ha alguna manera fàcil perquè, a partir d'aquell moment, me la tingui en compte per actualitzacions, etc, com amb la resta de paquets de la woody.

Mirrors de openoffice per debian:

http://openoffice.debian.net

--

Alberto Moreno