Re: configurar eth0 cada vegada

He modificat l'arxiu interfaces seguint les instruccions
però encara no va bé. M'imagino que el problema el tinc amb
els DNS

les tinc posades a /etc/resolv.conf però com si no les veiés..
Quan executo el netcardconfig aleshores ja les veu.

He mirat el manual de interfaces i no hi apareix res de DNS
i el manual de resolv.conf ve a dir que en condicions normals
aquest fitxer no s'hauria de fer servir.

La meva pregunta és: Com m'ho faig perquè m'agafi les DNS?