Referent a lo de configurar l'adsl+wireless

Hola a tots, he estat mirant els e-mails sobre el problema de configurar
l'adsl+wireless i he observat que a la surtida del iwconfig, la mac del AP no
la detecta. Jo penso que és això principalment. Pk error de config de xarxa no
crec, lo + simple és tenir un servidor dhcp i llestos, ni ifconfig's ni res
manual. Mirat les opcions del AP i comprova que tinguis l'opció "Broadcast
SSID" activada. Intenta fer un "iwlist wlan0 ap" haviam si et surt el teu. Tb
seria interessant que em donesis alguna descripció del hardware.

Salutacions!

--
Daliwireless - Internet sense cables - www.daliwireless.net