Nous usuaris de les llistes

Hola:
Agraeixo a tots els que m'heu contestat sobre el ratolí la paciència
de  suportar les preguntes d'un nou usuari...
Certament us asseguro que m'havia llegit la documentació i en lloc
havia trovat que s'haguès de dir que el ratolí no era el que és, ja
que no és un IntelliMouse i no té els butons 4 i 5.
Tanmateix, obro un altre fil sobre el problema dels principiants a
les llistes, perquè em sap greu molestar, però ja m'explicareu si no
com s'ha de fer.
He participat en moltes llistes i en algun tema he arribat a
conseguir un cert mestratge i m'he dedicat a ensenyar els nous. S'ha
de ser pacient i si la gent pregunta correctament i amb respecte cal
ajudar.
L'obligació del novici és llegir-se les FAQs i tota la documentació
possible, però així i tot sempre hi haurà el novici total a les
llistes que no sap ni això, però tampoc cal enviar-lo a RTFM.
Ep!, no dic que això m'hagi passat a mi en aquesta llista, m'heu
contestat amb molta amabilitat, que agraeixo, però la insinuació que
no m'havia llegit tota la documentació no em sembla prudent.
Crec en canvi que si que seria positiu tenir unes FAQ o enviar-les
periòdicament.
Repeteixo, gràcies a tots.
Enric.

Final tagline : All you need to visit is ... http://www.leader.ru