Re: hora del sistema

Hola,

On Jan/22/2004, Andreu Bassols wrote:

> No recordo exactament com vaig solucionar-ho, però crec que lo més senzill
> és:
>
> * Posar des de la BIOS l'hora correcta
> * Dir-li al windows que estem en zona horaria GMT +0
> * Dir-li al Linux lo mateix

Així Linux no sap a quina hora està, tens la zona horaria mal
configurada. Es pensa que estas a la zona horaria GMT+0 i estem a la
GMT+1 o GMT+2. A vegades és important, apart de la data que tu veus que
la zona estigui bé (p. ex. si envies mails, es puguin ordenar bé al
destí, etc. etc.)

Com que Windows no s'adapta i Debian es pot adaptar, hem de fer que
Windows vegi bé la hora.

Després al fitxer /etc/default/rcS posar-li UTC=no (ja que l'hora de la
BIOS no estarà amb hora UTC).

Això hauria de ser tot, però un amic fent això va haver de tocar una
cosa més i no recordo quina (suposo que per /etc/init.d/hwclock.sh i
/etc/init.d/hwclockfirst.sh)

Altra cosa és, si es fa servir poc el Windows, passar de la seva hora.

--
Carles Pina i Estany
	carles@pinux.info || carles.pina@salleURL.edu