Re: Problemes instal·lant la X

Hola:

A Dilluns 12 Gener 2004 14:55, calbasi va escriure:
> Hola,
>
> Ahir vaig tenir la meva experiència amb Debian... fa un any i mig que
> tinc dues mandrakes i he pensat que ja estava "preparat" per Debian...
>
> Vaig voler fer la prova amb l'ordinador vell, un pentium 350mhz i vaig
> instal·lar debian des de la xarxa...
>
> Tot va anar bé fins que després de la instal·lació de paquets simple del
> tasksel em vaig colar i com que no tinc documentació del soft, li vaig
> posar com a tarja del monitor (un philips 107e, bastant nou) VGA (en
> comptes de VESA, que era la primera opció, més que res perquè no sabia
> [...]

Executa com a root:

# cp /etc/X11/XF86Config-4 /etc/X11/XF86Config-4.custom
# md5sum /etc/X11/XF86Config-4 > /var/lib/xfree86/XF86Config-4.md5sum
# dpkg-reconfigure xserver-xfree86

Així tornaras a entrar en el programa de configuració. Espero que et serveix.
Salut. Pep Roca.