Re: Problemes instal·lant la X

On Mon, Jan 12, 2004 at 02:55:08PM +0100, calbasi wrote:
> La qüestió és que em peta quan prova d'entrar a la Xwindows i l'error
> final em diu que la meva tarja no suporta 24 milions de colors:
>
> (EE) VGA(0): driver can't suport depth 24
> (EE) Screen(s) found, but none have a usable configuration

És possible que el driver VGA no soporti més de 16 colors... Amb el
driver VESA podràs utilitzar més colors i hauria de funcionar amb
qualsevol targeta.

dpkg-reconfigure xserver-xfree86

...i anar seguint les instruccions...

> A més el ratolí li vaig posar del tipus ps/2 que ben mirat no tinc ni
> idea de que vol dir, quan ara em penso que li hauria d'haver posat
> "compatible microsft de 2 botons" (és un Genius vellet).
>
> Per cert, el problema del ratolí em sembla que és que apunta a
> /dev/mouse (i aquest fitxer no existeix)

Has de saber el tipus de ratolí. Si l'endoll és rodó és possible
que sigui PS/2 (/dev/psaux), si és rectangular llavors és de sèrie
(/dev/ttyS0).

--
ernest