Re: desesperació usant woody

Potser estic equivocat, però diria que si vols postfix contra mysql no et
queda més remei que baixar-te les fonts i compilar-les. Amb l'squirrelmail no
has de tenir gaires problemes, és facilot d'instal.lar. A més, a
www.squirrelmail.org hi tens howtos.

De totes maneres, comences fort eh ;)

--
Jaume Sabater