Re: Canvi de placa base ... reinstal.lació?

Les,
Home no sol caldre reinstalar tot. Segurament el canvi nomes t'afectara
el nucli i potser les X. Segurament amb el nucli que tens ara podras
arrencar i llavors podras compilar el nou per ajustar la controladora
ide, agp i 4 coses.. Si no poguessis fer-ho la opcio del live-cd es
valida.

Apa,
Joan