problemes a l'instal·lar java des de l'apt-get

Hola a tots,

després de reorganitzar el meu PC i reinstal·lar Debian he volgut instal·lar el J2sdk, k com que havia guardat el "mirror" per apt-get que havia utilitzat anteriorment (fa un mes o algo així) pensava que no tindria problemes, pero em surt això i no sé que fer:

S'està configurant j2re1.4 (1.4.1.01-2) ...
update-alternatives: unable to make /usr/lib/mozilla-snapshot/plugins/javaplugin_oji.so.dpkg-tmp a symlink to /etc/alternatives/javaplugin_oji-mozilla-snapshot.so: El fitxer o directori no existeix
dpkg: s'ha produït un error en processar j2re1.4 (--configure):
 el subprocés post-installation script retornà el codi d'eixida d'error 2
dpkg: problemes de dependències impedeixen la configuració de j2sdk1.4:
 j2sdk1.4 depèn de j2re1.4 (= 1.4.1.01-2); tot i així:
  el paquet j2re1.4 encara no està configurat.
dpkg: s'ha produït un error en processar j2sdk1.4 (--configure):
 problemes de dependències - es deixa sense configurar

tinc instal·lat el Mozilla, el que instal·la suposo que el Tasksel, però no l'uso.

ajuda si us plau!!!

--
Guillem Barba
Linux Registered User #339350