Re: Consultes... com no!

Albert Mora va escriure:

> Hola, llista!
>
> Tinc dues consultes a fer:
>
> + Algú sao quina és la manera menys dolorosa de passar-se a 2.6 del kernel
> Linux? Tot el que he vist està basat en versions beta, que deu funcionar
> bastant bé, m'agradaria saber de primera mà algú que ho hagi fet
> directament sobre la 'stable release'.

Jo porto utilitzant el 2.6 des de 2.6.0-test2 i des d'aleshores és molt
estable. La majoria de documents a internet deuen parlar de les versions
test, però pots aplicar-los sense por al 2.6.0 estable, la diferencia és
mínima i trivial. La manera menys dolorosa, si no saps compilar un kernel,
és buscar un de ja compilat per a la teva distro. Si en saps, la menys
dolorosa és compilar-te'n un de kernel.org.

Salut,

--

                Víctor Zabalza

        victor ARROVA arreplegats PUNT com
         vzabalza ARROVA teleline PUNT es

      GNU/Linux Debian Sid  -  Kernel v2.6.0

Fortune del dia:

>   1. is qmail as secure as they say?

Depends on what they were saying, but most likely yes.
        -- Seen on debian-devel