Re: novetats al Software lliure al canviar de gobern

A Dimarts 16 Desembre 2003 17:03, Josep Monés i Teixidor va escriure:

> La meva opinió és que noticiasdot és partidista fins a la mèdul·la
> (almenys aquests dies de campanya crec que s'han passat de sectaris).
>
> De totes maneres, és cert que el pacte tripartit ha anunciat força
> mesures pel programari lliure. Es poden veure al pacte, que està online:
>
> http://www.iniciativa.info/popups/acordgovern.pdf
>
> Hi ha motius per ser optimista. Jo hi trobo a faltar però que no es
> digui que prepararan una llei del programari lliure. Espero que la
> tornin a presentar.

  Sí, estem d'acord per això cercava fets congruents més que no pas notícies
encaminades cap a on volia anar l'editor -- aquesta regla fins i tot l'aplico
als medis informatius de confiança.

  Gràcies per l'enllaç. Aquest govern encara està en fase de proves i tenen
tot el meu suport com a ciutadà. Sense càrregues innecessàries nosaltres
seguirem treballant.

> D'aquí a comparar-ho amb el Brasil, però... o definir CiU com un partit
> de dretes i PSC un d'esquerres... heheh... bé, ara discutiríem massa i
> la cosa se'ns aniria de tema... :)

  ... no sé, en el meu text no defineixo res i molt menys a ningú.

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca