Re: OISolutions - Empresa informàtica basada en Debian

A Dilluns 15 Desembre 2003 09:12, Quim Gil va escriure:
> La veritat és que seria molt útil disposar d'una mena de directori
> informal d'empreses i professionals especialitzats en Debian i
> programari lliure. Li seria útil a gent que volgués pressupostos per a
> un projecte determinat, per a equips que busquessin un col·laborador
> puntual, per a programadors especialitzats que busquessin feina a una
> empresa especialitzada en Debian...
>
> Si estàs especialitzat en RedHat o Suse cada cop més disposes d'unes
> xarxes professionals relacionades amb aquestes empreses però amb Debian
> [...]

Genial, des de Hispalinux no han fet una cosa semblant, o es com els de AESLI
que tracten tot el que s'anomena Linux?

Dese Awacat estem molt interessats ja que fa un temps que treballem a nivell
consultor GNU/Linux i la veritat es que val molt la pena, les empreses tenen
la sensació que fan un salt endavant tecnologica-ment i això amics meus, als
caps dels departaments informàtics o de comunicacions els torna accessibles a
un 75%.

Així dons, que s'ha de fer?
--
Josep Rojo.