Re: problemes amb les X...

El DIACORTOSEMANA 13 Diciembre 13 2003 12:01, Lluís Forns Puigmartí escribió:
> en primer lloc gàcies a tots els k em vau donar un cop de mà per
> arreglar el lilo; ara ja torna a funcionar tot correctament.
>
> ara el problema el tinc amb les X-windows....
>
> fa uns dies vaig preguntar com instal·lar-les i se'm va recomentar
> actualitzar la distribució, i ho vaig fer a "sarge" (si algú em pot
> explicar la diferència entre Sarge i SID li estaré agraït); però segueix
> sense voler instal·lar el KDE; per tal de capturar l'error que dona he
> fet un "apt-get install kde >kde.log"; estic ulitlitzant el sources.list
> [...]

Ja fa temps que ho vaig fe, però penso que era així, tindràs que arrancar el
ordinador amb la knoppix i quant ja estigui arrancada, muntà una partició del
disc do o també podràs guardar el fitxe en un disquet, com tu volguis, el
fitxe que tindràs que guardar es /etc/X11/XF86Config-4 , despres tornas a
arrancar el teu linux i copiàs aquest fitxe en el teu /etc/X11, si tens las x
funcionant re-inicialas i si no arrancalas despres de això.

--
<Eduardo> <-:-> <www.mamedu.com>