Partits verds interessats en programari lliure ?

Hola.

Us passo una pregunta de part de la Laurence Van de Walle (al cc:),  una
politĂca d'Ecolo (un partit ecologista belga) interessada en
programari lliure i activa defensora al Parlament Europeu d'aquest
punt i altres d'importants per a la societat de la informaciĂł.

Voldria saber quins partits verds catalans o espanyols han portat
iniciatives al respecte de programari lliure, o estan implicats
amb el programari lliure ?. Jo li he explicat el poc que sé, però
no Ăs gaire.

La Laurence, que jo sĂpiga, parla FrancĂs i AnglĂs . Si voleu
contestar en català ja en far éun resum quan pugui (no sé si
podrĂ ©durant una setmana).

GrĂcies.

P.D. Em sap greu el crossposting, Ăs que no sabia ben bĂ© on enviar-ho...

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org
http://patents.caliu.info