RE: Re: ram, root, nvidia0

Hola Jordi,

> Al procés d'X veus la memòria ram que utilitzen les X, a més de la
> memòria pròpia de la targeta gràfica.

Si, clar, no es res en comparança, dins del mapa de memoria apareix
també: /usr/X11R6/bin/XFree86 amb un us de 1480K

> Quin és el problema?

 el problema es que tinc una RAM de 256MB i que visc gracies als 256MB
de memoria swap. Cosa que no em passava abans, si no era per raons
justificades.

Algun lloc on estiga explicada la funcionalitat de cada punt del monitor
del sistema de gnome? no entenc massa be quin es el criteri que empra.

Gracies de nou

Laura