ram, root, nvidia0

Hola!

Tinc un greu problema amb un programa executat per root.
La comanda ps aux |grep X em torna aquesta eixida entre altres:

root 23063 3.2 10.7 306996 27472 ? RL Dec01 7:05 [X]

Al monitor del sistema de gnome m'apareix aquest proces amb un us
(abus) de memoria RAM de 293 MB, vegent el mapa de memoria del proces
concret, m'apareixen dos noms d'arxiu (filename) amb el nom de
/dev/nvidia0 amb un uso de memoria(VM size) de 1301072K cada u, si se
sumen les cantitats se veu que quasi donen la cifra dels 293MB de RAM
usades per root per al comando X,

Si execute la comanda free, aquest es el resultat:
            total used free shared buffers cached
Mem: 256292 248964 7328 0 107064 46312
-/+ buffers/cache: 95588 160704
Swap: 248968 71412 177556

Teniu alguna forma que puga resoldre el problema, o quina mena de
problema es?

Gracies

Laura