OT: problema Qmail

Hola,

Tinc problemes amb qmail no se que passa tinc un firewall pix darrera i m'està donant multissims mal de caps.

El problema és que en aquest servidor tinc autentificació smtp i no hi ha manera de que el servidor la faci quan faig la petició des de fora.

aquesta es la conversació telnet que he tingut amb el meu servidor.

quan ho faig des de fora de la xarxa o d'internet:

firering:/home/jordi# telnet smtphost 25
Trying 213.151.99.10...
Connected to mx.concatel.com.
Escape character is '^]'.
220 **0*******************
ehlo
502 unimplemented (#5.5.1)
help
502 unimplemented (#5.5.1)
quit
221 ns0.concatel.com
Connection closed by foreign host.
I quan ho faig dins:

cctpdc:~# telnet smtphost 25
Trying 213.151.99.10...
Connected to mx.concatel.com.
Escape character is '^]'.
220 ns0.concatel.com ESMTP
helo pepe
250 ns0.concatel.com
ehlo
250-ns0.concatel.com
250-PIPELINING
250 8BITMIME
250  AUTH=LOGIN
help
214 qmail home page: http://pobox.com/~djb/qmail.html

Abans sense el firewall aquest ens funcionava perfectament. La llastima del tema es que es gestionat per una altra empresa i no tenen ous (diguem-ho malament) de fer el canvi en poc temps. Jo estic exasperat i no sé la manera física d'arreglar-ho.
A google he trobat això:

amb aquesta cadena de recerca:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=ca&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=220+%2A%2A0%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A+qmail

http://www.geocrawler.com/archives/3/513/2002/11/0/10252379/