CUPS+SAMBA

Hola!

be, doncs tinc de fa temps CUPS+Samba en el servidor per compartir una
impressora, tot de meravella

pero, ai! intento utilitzar la impressora des d'un Win XP i no hi ha
manera, i aixo que des del mateix ordinador i linux no hi ha problemes
(o sia que es cosa de configuracio...)

el mateix em passa des d'un altre ordinador amb win98 i linux (nomes puc
imprimir des de linux)

algun te alguna idea de que pot estar fallant? al servidor no hi ha
comptes per als clients

pastejo de seguit el fitxer de configuracio (no es gaire llarg)

[global]
        workgroup = XLAB.TAZ
        netbios name = VALHALLA
        server string = %h server (Samba %v)
        interfaces = eth0
        security = SHARE
        encrypt passwords = Yes
        null passwords = Yes
        obey pam restrictions = Yes
        passwd program = /usr/bin/passwd %u
        passwd chat = *Enter\snew\sUNIX\spassword:* %n\n *Retype\snew\sUNIX\spassword:* %n\n .
        log level = 3
        syslog = 2
        max log size = 1000
        socket options = IPTOS_LOWDELAY TCP_NODELAY SO_SNDBUF=4096 SO_RCVBUF=4096
        dns proxy = No
        invalid users = root
        printing = cups

[esc60]
        comment = Epson Stylus C60 (esc60@valhalla)
        path = /tmp
        read only = No
        guest ok = Yes
        printable = Yes
        oplocks = No

qualsevol ajuda sera benvinguda ;)

i moltes gracies per adelantat!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."