Re:No funciona el so

Jo tenia el mateix problema amb una tarja de so integrada, amb xip crystal
sound CS4238B, i teòricament "100% sounblaster compatible", i aquest va ser
el driver que vaig instal.lar d'entrada, el sb 100% compatible, i em donava
el mateix missatge d'error que tu. Ho vaig solucionar en una posterior
reinstal.lació utilitzant els drivers per una crystal CS4232. Mira el xip de
so i busca el driver que més si acosti, si no surt exactament el del teu xip.
Ricard