Re: No funciona el so

On Tue, Jul 08, 2003 at 08:50:31AM +0200, Xavier Bernadí wrote:
> Tinc una targeta de so integrada que utilitza el AC97, també intento
> instalar el drivers de ALSA però em diu que necesita el kernel 2.4.16

Has de saber exactament de quin xip es tracta, de AC97 n'hi ha
de molts tipus diferents. Prova fent 'lspci' i mira el nom del
xip exactament.

Llavors tens dues opcions: O bé instal·les un mòdul del kernel
que tens actualment (suposant que existeixi tal mòdul) o bé
instal·les ALSA, però els paquets de Debian no et serviran
(almenys a mi no m'han servit). Aquest segon cas és força més
complicat. Si no tens gaire experiència compilant, et recomano
la primera opció, excepte en el cas que el kernel estàndard no
suporti la teva targeta, o la suporti a mitges-malament, i els
drivers d'ALSA sí.

> El kernel sembla que ja té el suport instalt per aquesta tarjeta.

Com ho saps?

Salut,
--
Ernest Adrogué