Problemes amb Gnome2

He fet una actualització una mica bèstia de paquets a testing i tot i
que les coses essencials em rutllen hi ha alguna que altra cosa que s'ha
desconfigurat.

Per exemple, ara quan obro el Gnome2 em surt aquest missatge:

********************************

There was an error starting the GNOME Settings Daemon.

Some things, such as themes, sounds, or background settings may not work
correctly.

The Settings Daemon restarted too many times.

The last error message was:

Failed to activate 'OAFIID:GNOME_SettingsDaemon'

GNOME will still try to restart the Settings Daemon next time you log
in.

********************************

-- La primera vegada que he obert Gnome 2 em parlava completament en
català però a partir de la segona s'ha passat a l'anglès. Com puc fer
perquè torni a sortir tot en català?

-- L'arroba i l'euro no són al seu lloc (no els he trobat), tot i que sí
que tinc accents, enyes i la ç (ce trencada), apòstrofs, etc.

-- Hi ha seleccionada una resolució de pantalla més gran de la que té el
meu portàtil (el ratolí i les finestres se'm perden per la dreta)

Qualsevol ajuda és benvinguda.  :)

Gràcies.

Quim