Re: problemes amb mozilla

El Sat, Apr 12, 2003 at 02:23:06AM +0200, Jordi Mallach deia:

> Aleshores sembla que estàs instal·lant per la força un paquet per a
> Debian unstable en Debian stable.
>
> Com solució intermitja, pots actualitzar només parcialment a unstable.
>
> Per a això, només tens que afegir les llistes d'unstable al teu
> sources.list (junt amb les de woody) i afegir un fitxer
> /etc/apt/apt.conf amb la següent línia:
>
> APT::Default-Release "unstable";

Unstable per omissió?. Doncs no ho tenia clar. Jo em pensava que
li havies de dir stable per omisió i la unstable a l'apt-get
del que volguessis instal·lar de unstable. I si li fico

 APT::Default-Release "stable";

que passa, doncs?

--
Xavi Drudis Ferran