Re: problema amb SCSI? (era USB mass storage)

On Tuesday 11 February 2003 15:39, Jordi Mallach wrote:

> Quines opcions de SCSI tens en el kernel? Pots mostrar el teu
> .config?

Ei Jordi! A l'arxiu hi va una sessio de shell. Despres de fer un futimer
de proves aquest cap de setmana vaig acabar amb el nucli 2.4.20-686 que
ve amb el paquet kernel-image corresponent. Compilacions manuals amb
nuclis 2.4.18, 2.4.19, i 2.4.20, i diverses configuracions documentades
a la xarxa i suggerides a freenode#debian no varen resoldre el tema,
aixi que vaig tirar per imatges + moduls.

A la sessio hi ha un uname -r, despres un cat del config corresponent i
un lsmod tambe, per si de cas dona informacio.

-- fxn