Problemes amb la ISDN

Hola Companys,
Algú em pot ajudar amb un petit problema que tinc amb la configuració de la meva ISDN i Woody: Tot sembla está bé, però no hi ha manera de que connecti, de fet, quan intento connectar amb "isdnctrl dial ippp0", la resposa és que no existeix el dispositiu "/dev/isdnctrl" o el "/dev/isdn/isdnctrl0", pero no es veritat, "/dev/isdcntrl" és un enllaç a "/dev/isdcntr0", i aquest darrer és un dispositiu que existeix. A part, quan probo el sistema amb "isdnlog", la resposta es que no existeix un dispositiu valid. Creient que es tractava d'un problema de dispositius, he probat a crear-lo jo amb "MAKEDEV isdnctrl0", i refent l'enllaç, però res. També he probat a reiniciar les "isdnutils", però el resultat no varia i aquestes en donen el missatge: Starting ISDN services: interfaces can't open /dev/isdnctrl or /dev/isdn/isdnctrl: no such device (més del mateix).
(i segueix)
ippp0 failed
ipppd iprofd /dev/isdninfo: No such device (més mentides).
isdnlog /dev/isdnctrl: No such device.
(i acaba amb)
Sorry - This system lack PPP kernel support. Check whether you configured at least the ippp0 device!. Més mentides ya que si tinc compilat el kernel amb suport per ppp, de fet vaig compilar el kerner amb els parametres següentes entre d'altres:

CONFIG_EXPERIMENTAL=y
CONFIGU_MODULES=y
CONFIG_NET=y
CONFIG_KERNELD=Y
CONFIG_INET=y
CONFIG_NETDEVICES=y
CONFIG_PPP=m
CONFIG_ISDN=m
CONFIG_ISDN_PPP=y
CONFIG_ISDN_DRV_HISAX=m
CONFIG_HISAX_EURO=y
CONFIG_HISAX_xxxx=y "donde xxxx es el soporte de mi targeta que ahora no recuerdo"
CONFIG_PROC_FS=y

Agrairia molt que algú em poguès donar un cop de mà
Gracies a tots

Yahoo! Móviles
Personaliza tu móvil con tu logo y melodía favorito en http://moviles.yahoo.es