Re: Continuant Instal.lant Debian...

A Dijous 23 Gener 2003 21:16, Carles Noguera Balasch va escriure:
> Hola a tots,
>
> Com ja debeu saber, estic Instal·lant Debian des de zero.
> Ja he aconseguit acces a Internet, he afegit algunes aplicacions Doc
> al WindowMaker i ara estic continuant amb altres asumptes.
>
> 1. Impressora:
>     Veritablement amb Linux no sé exactament com funciona la
>     impressió. La meva intensió és poder imprimir els fitxers

Jo, que no es se gens de linux, vaig instal·lar cups (cupsys
cupsys-client...). Es pot configurar amb un navegador:

http://localhost:631/

i punxant a "Do Administration Tasks". També va molt bé el magicfilter
(automatic printer filter) que es configura amb magicfilterconfig, però és en
modo text.

Espero que això et sigui útil. Pep Roca.