Fwd: Re: Lector .rtf en consola

El Mar 21 Ene 2003 13:11, B. Costa escribió:
> Bon dia:
>
> Sabeu si existeix algun tipus de lector per a consola amb el qual pugui
> llegir el format d'arxiu .rtf? ho puc fer amb les X fent servir
> l'abiword, però m'agradaria saber si existeix per a Debian algun
> programet per a fer-ho, he mirat amb apt-get search cache rtf i m'han
> sortit algunes eines per a Latex, pero jo voldria algun editor tipus
> vim.

He trobat un programeta que se diu unrtf.

Utilitzar-lo es ben facil:
	unrtf --text document.rtf > document.txt
	less document.txt

I ja esta. Pel que veig passa tambe a html, ps, latex.... Esta molt complet.

> Gràcies anticipades i salutacions

De res.

PD: Perdo per l'ausencia d'accents, no me van en KDE :'(

--
* Fernando Blat Peris:
-- http://ttt.inf.upv.es/~ferblape --