Re: Instal.lant Debian

Hola Carles:

A Dimecres 15 Gener 2003 19:19, Carles Noguera Balasch va escriure:
>   - Amb LaTeX: com hem recomaneu que hi treballi?
>     Trobo una mica complicat els accents "\´a" algun consell?
>     I, possar imatges? Encara no ho he trobat.
>     Per veure els documents tinc XDVI. N'hi ha algun altre?

Jo faig servir lyx. No es ben bé làtex, és molt primari, però genial.
T'estalvies tota la fase de formateig del document que en word/wp et porta
molt de temps!! També tens en kde el ktexmaker2 (LaTeX source editor, TeX
shell and Gnuplot front end for KDE) o el texmacs (WYSIWYG emacs-ish
mathematical text editor, using tex fonts). Aquests darrers només els he vist
de retruc; no els conec. Salutacions. Pep Roca.

PS: en català instal·la el nou ispell de unstable d'en Jordi. Jo me'ls vaig
baixar i després des d'el directori on estaven vaig fer (primer vaig
desinstal·lar els paquets corresponents de la versió 3 (estable)):

# dpkg -i libpspell-ispell1_0.12-7_i386.deb ispell_3.1.20.0-1.6_i386.deb
dictionaries-common_0.8.8_all.deb

# dpkg -i icatalan_0.2-1_i386.deb iamerican_3.1.20.0-1.6_i386.deb