Una de maildir [I]

Bo, he millorat un poc la situació posant

DEFAULT=$HOME/.Maildir/

en /etc/procmailrc

, i

:0
$HOME/.Maildir/

en ~/.procmailrc  .

Ara el correu nou va a parar on déu (~/.Maildir/new), però encara he de
fer

pepe@espai1:~$ export MAIL=~/.Maildir/

per a obtindre açò:

pepe@espai1:~$ echo $MAIL
/home/pepe/.Maildir/
You have new mail in /home/pepe/.Maildir/

(Notificació automàtica d'arribada de correu nou)

A més, si $MAIL està mal mutt anirà a pel correu a la mailbox de sempre
(var/mail/<usuari>).

Em queda descobrir com fer que $MAIL agafe el valor correcte en moure
GNU/Linux. Sé que podria recórrer a /etc/profile o similar (consells?),
però en teoria deuria haver prou amb els canvis que vaig fer a
/etc/login.defs i /etc/pam.d/login, com he contat al missatge anterior.

Ah, si. A més d'això, mutt encara em pregunta si vull que enmagatzeme
els missatges llegits en $HOME/mbox. Jo no hi veig inconvenient posta
que per a eixe ús en particular el format mailbox no suposa cap
inconvenient gran, però sabeu si és correcte això?

Gràcies x tot.

Pepe.

--
José Marcos Chalmés García - Public key ID: 0x6FDE933B
www.polinux.upv.es - www.debian.org - www.gnu.org - www.bsd.org - ...