JA PUC ARRENCAR DEBIAN!!

MOLTES GRÀCIES A TOTS AQUELLS QUE M'HE AJUDAT!
Recordo els meus problemes i dic la solució que m'ha funcionat (per si li passa a algú)

1) Problema: Vaig instal·lar Debian (esborrant una partició que contenia Mandrake). En engegar l'ordinador grub no trobava la partició que buscava (error 22). Solució: el que passava és que encara tenia la configuració antiga (com m'heu comentat). N'hi ha hagut prou amb modificar-la i instal·lar-la al MBR (això és el que em faltava '-.- )

2) Problema: Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 03:42
Solució: reinstal·lar Debian amb el sistema d'arxius ext3 (no reiserfs)

De nou, gràcies.

Miquel Cubells