From: "Ricard Pradell Buxó" <nut@arrakis.es>
To: <debian-user-catalan@lists.debian.org>
Sent: Friday, May 16, 2003 12:24 AM
Subject: problemes amb les X

Jo vaig tenir el mateix problema, i era degut a una mala configuració del
ratolí, res a veure amb la meva gforce. Comprova que a XFreeConfig-4 tinguis
el ratolí ben configurat. Jo hi tenia 2 seccions "InputDevice", una
"generic"
i unaltre "configured". En vaig comentar una (# a totes les línies) i vaig
configurar l'altre a ma. El que em passava és que no em reconeixia el ratolí
amb rodeta que necessita del "protocol" "ImPS/2", i no el "PS2" que hi
tenia.
Al rearrancar X tot va anar com una seda.

Apa, a disfrutar.

Ricard

Usuari registrat Linux nº 311823.

P.D Ara nvidia te a la seva web drivers per Linux que van molt millor que el
nv, fes-hi una visita. La instal.lació és estil windofa, acceptar-acceptar i
anar fent.