Re: configurar mouse

On Mon, 12 May 2003, what's up wrote:

> He actualitzat el meu mouse, i me adonat k no va ni enrere, q he de canviar
> la configuració, i m'agradaria modificar els arxius a mà, algú em pot dir
> quins son els k he de modificar??

Bàsicament, el fitxer és /etc/X11/XF86Config-4 (només accessible com a
'root'). Ara bé, et recomano fer 'dpkg-reconfigure xserver-xfree86', ja
que podràs fer 'siguiente-siguiente' fins que arribis al punt del mouse...
Per cert, primer fes una còpia de seguretat d'aquest arxiu!!! (per si de
cas...)

> Merci

De res

> Albert.