Re: gestors de finestres i fonts

On Sun, Sep 08 2002, Jordi Mallach wrote:
> I la teua configuració d'X no té res de extrany, no? Feta amb debconf,
> tot provinent dels paquets, etc?

Sí (estic parlant de Debian 2.2 aka "potato").

> Mai havia vist errors així. És habitual que les X no funcionen perque
> falta xfonts-base, però que estiga tot instal·lat i els WM no troben les
> fonts...

Ho deuen haver arreglat. Era culpa del famós error del local ca_ES
amb les X (s'ha de posar un alias a no sé quin fitxer). Era una
tonteria però clar fins que no ho saps... Per això de cop em deixava
de funcionar i no sabia perquè si no havia tocat res de les X ni
instal·lat ni esborrat res, però havia posat LC_ALL="ca_ES" en el
script d'inici de bash.

Per cert, t'ha acabat funcionant l'escàner aquell o què?

Ho dic perquè vaig trobar un patch pel driver SCSI i almenys el meu
ja xuta.

--
Ernest Adrogué
eadrogue@gmx.net