Re: [Docscaliu-info]Configuració de paquets

Hola de nou,

>El sistema de dependències de Debian i apt-get fa que açò no siga un mal
>de cap. Ho seria si tingueres que fer açò a ma, a base de dpkg -i, però
>amb apt, pots dirli "vull aquests 3 paquets d'unstable, i la resta de
>woody", i t'oblides d'anar darrere de les versions.

Aixó és cert, funciona bé.

>Jo realment no veig el tema de Gentoo. Et passes el cap de setmana
>compilant, no utilitzant l'ordinador.

Malament, ha donat un error d'instal·lació i no sé per on agafar-ho. Tornem
a provar devian.

>(sabia que açò funcionaria :)

Si que ha funcionat, em veig amb cor de instal·lar debian de nou per aixó.

>Hmm. en el manual ho deu ficar segur. El per què, ja t'han donat alguna
>raó en altres mails. A vegades hi ha moltes raons per a voler quedar-se
>en unes llistes de paquets d'un dia determinat (encara que ara tenim
>snapshot.debian.net per a això també).

Ja, però si fas una instal·lació amb apt-get install paquet, és una cosa,
i el apt-get upgrade és una altra.

>Si no tens problema en tindre algun problema greu ocassional a la distro
>(es a dir, actualitzes una nit i els mòduls de pam estan tots trencats,
>etc), i tens una bona connexió a la xarxa, pots provar amb testing.
>Si vols estabilitat, i gcc3.1, jo simplement agafaria gcc3.1 de unstable
>i em quedaria en testing.

En Xavi Drudis m'ha comentat que fa servir una sid i que va prou bé. Ho
provarem. Tinc una mala experiencia en barrejar distros i el gcc 3.1.

>twig! :)

Gràcies,

he de continuar instalant la sid.

Leo

¡¡¡ Tarifa Plana Premium Nº1 del mercado !!!
Tiscali, el líder europeo de acceso a Internet
te ofrece el ACCESO MEJOR VALORADO por Computer Hoy
SEGURIDAD y VELOCIDAD en tu conexión
por sólo 17, 99 ? / 2.994 ptas. mes (+IVA)
¡ Descúbrela AHORA ! http://alta.tiscali.es/ahora.jsp