Re:vola instalar una debian...

On Friday 14 June 2002 09:39, ferran wrote:
> L'unic que et puc dir +per experiencia propia es que quan
> t'acostumes a debian, no en voldras saber res de les altres.

Cert, és com una droga ;)

Al principi acollona namiqueta el "dselect", quan veus allà el llistat de
8000 paquets per seleccionar... però res, jo et recomano que instal.lis lo
mínim, i després vagis instal.lant lo que et faci falta a cop d'apt-get (la
meravella més wapa de debian).

No se't passi pel cap de baixar-te totes les isos (5 o 6?), baixa't la
primera com a molt i lo demés via xarxa.
--
Jaume Sabater
Per escriure aquest mail no s'han maltractat animals ni s'han usat productes